Jag har fått en award

Det har ramlat ner en award från lite olika håll. Det tackar jag för :) Har fått den från Annelie, Gunvor, Tesa. Tack så jättemycket tjejer, jag blev verkligen jätteglad.




Who gets the “Brillante Webblog Award”? Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they’ve won an Award.


Jag tycker alltid att det är svårt att nämna några bloggar som inspirerar mig, för det finns så otroligt många :) Me jag skulle gärna ge tillbaka awarden till de ter jag redan fått den av, för det är tjejer som jag inspireras av, de är med i min bloggrunda :)

Men andra som inspirerar mig är (utan någon som helst rangordning)

1. Elwa - visar mig en massa nya tekniker och galna idéer som jag blir alldeles glad av.
2. Diane - massor av kreativitet bubblar fram i denna blogg
3. Inger - En ny blogg jag hittade till när jag var ute och pyssel-surfade. Den hamnade raskt bland favoriterna.
4. Chruss - Här finns det tekniker över högt och lågt. Alltid något nytt som provas och lockar in mig på farliga vägar.
5. Maria-Therese (blogglös) - Inspirerar mig i både pyssel och resten av livet :)
6. Lena - Underbart glad människa som inspirerar mest med sin personlighet eftersom hon scrappar och jag stämplar ;)
7. Ann-Louice - Här finns det mycket fint att titta på!
8. Marianne - Massor av fina scrappade sidor som får mig att vilja scrappa, men det blir liksom inte av ändå.

Känner du dig bortglömd? Gör absolut inte det, jag inspireras av alla bloggar jag är inne och snokar runt i, så ta gärna awarden med dig vidare :)

 


 




Kommentarer
Chruss

Haha, TACK tjejjen!

Det uppskattas iallafall trots att jag fått redan!

Kram på dej sommarlovslivsnjutaren!

2008-07-07 @ 00:01:52
URL: http://chruss.blogg.se/
Elisa

Man får tacka... Har skickat vidare, till några nämnda men inga glömda!

2008-07-07 @ 07:45:04
URL: http://www.elwa.se/galleri
Mia_Malmö

Stort tack!

Jag blev jätteglad :-)

2008-07-10 @ 20:23:41
URL: http://ingerinspirerar.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0