Det blev ett halsband

För ett tag sedan kom en kollega till mig med ett foto på ett halsband och frågade ifall jag kunde göra ett liknande. 'Jajjemän' svarade jag glatt utan större eftertanke. Igår satt jag och fnulade med detta. Det blev riktigt snyggt när det blev klart, men det var svårt, och jag hoppas verkligen att det håller. Det var svårt att 'fästa' till det så att det blev snyggt.


Jag tror jag ska göra ett likadant till mig själv, fast med andra färger och med mindre pärlor. Vi får väl se. Kanske regnar det även imorgon? Det är kul att göra lite smycken oxå....

Jag har även fått hem lite stämplar på posten idag, hoppas på fler imorgon. För då har jag redan ett kort klart i huvudet. Det är skönt att det i huvudet, men det är sällan som det blir så ändå iofs :)

Dagens plus: Det är färdigstädat
Dagens minus: Sixten har varit borta i en vecka. Är han en vildkatt nu eller?
Dagens fundering: Varför tycker inte alla om Lasse?


Kommentarer
Marja

LäckerT!!!!!! Hmm jag gillar Lasse!!



Kram Marja

2008-07-08 @ 09:12:17
URL: http://marjasverkstad.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0