Minnesvärda händelser 2007

Skriv ner 5 minnesvärda händelser från 2007. Personliga sådana eftersom alla journalister kommer att skriva om sådant som hänt ute i den stora världen.


- 24 februari, Jag och Veronika anordnade den första Vänerträffen. Vi visste väl inte riktigt vad som väntade oss, men vi blev taggade och har gjort det en gång till och vem vet, kanske är det dax snart igen :)

 

- 1 april, började som DT hos Åsa på Lilla Pappersbutiken. Något som har sporrat och utvecklat mig under året. Jag har fått ett stort förtroende och vi har haft ett gott samarbete och jag hoppas och tror att det kommer att fortsätta inspirera så väl mig som andra.

 

- 27 oktober, mina ena bror gifte sig och barnen döptes. Man tror på kärleken igen.

 

- 14 december, jag bestämde något stort och omvälvande i mitt liv som jag inte vill hänga ut såhär. Jag vill dels tacka mig själv för att jag kom på det och jag vill även tacka den som hjälpte mig att komma på det. :) Tack tack!

 

- 20 december, min totala viktnedgång slutade på 42,5kg. Helt galet men sant. Det är i det mesta positivt men det smyger på lite ångest och ju mer jag tänker på det desto värre blir det. Så jag försöker att inte tänka.

 

Vad jag önskar mig av 2008: Jag gav inga nyårslöften igår när det var Nyårsafton, jag tror inte på sådant. Mest för att det blir så stort, jag tänker och lovar inför mig själv, det räcker.


  • Jag önskar mig att 2008 kommer att bli ett riktigt bra år. Skulle gärna träffa Mannen i mitt liv under året, men det är ju svårt att styra över.
  • Jag skulle gärna gå i mål med vikten, men det är knappast realistiskt, även om jag är oerhört motiverad just nu.
  • Jag önskar även att kaoset på jobbet lugnar ner sig. Jag vill att det ska bli bra!
  • Jag önskar att nära och kära får behålla hälsan.
  • Jag önskar att jag får skrapa trisslotten med 25000 i månande i 25 år.

Sådärja! Då var det klart. Du som har läst, känn dig utmanad!


Kommentarer
carro

Gott nytt år! Ojojoj. 42,5 kg... imponerande! Jag tror att 4 av 5 önskningar kommer att gå i uppfyllelse, allvarligt talat agge, det är inte så stor chans att du får 25 000 i 25 år när du kommer till tvstudion :S det bör landa på 15 000 i 20 år ;)

2008-01-02 @ 10:51:55
Åsa

Jag har läst många års-sammanfattningar men inte känt att jag har mäktat med det själv men det här var en lagom stor utmaning. Jag antar utmaningen... inom kort lägger jag ut det på bloggen.

2008-01-02 @ 14:08:40
URL: http://blandannat.net
louise (vbg)

wow...sååå många kilo.....grattis!!! Vilket härligt år som du har haft. Jag önskar dig oxå ett nytt härligt stämpelår. kramiz Louise

2008-01-02 @ 17:41:53
URL: http://louisevbg.blogg.se
Sonja T

Den intressantaste utmaningen på bra länge... få se om jag får ihop 5 minnesvärda händelser från 2007 bara:)

/Sonja

2008-01-02 @ 19:25:43
URL: http://rastom32.blogspot.com
Sara - SaGam

wow- vilken viktminskning! stort hurrande grattis! ska fundera på din utmaning..och se om jag känner mig manad...gott nytt!!

2008-01-02 @ 22:55:59
URL: http://www.sagam.blogg.se
Annelie

Grattis till viktnedgången! Spännande med det hemliga beslutet.
Hoppas dina förhoppningar inför 2008 alla slår in.

Självklart kommer jag att anta utmaningen, du vet att jag inte kan motstå ;-)

Kram

2008-01-03 @ 20:28:27
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Marianne

Ja, du Agneta jag är glad för din skull ang.viktminskningen men själv ser jag fortfarande ut som en "Zornkulla" så lite avundsjuk är jag nog. Varför lyckas andra och inte jag?
Din utmaning ska jag nog anta du får kolla in hos mig och se hur det går.
Och du, var inte så hemlighetsfull....

2008-01-05 @ 16:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0