Snö och halka

började dagen med, men nu är det varmt och töigt (töligt ;) )och det är väl i och för sig skönt. Men visst vore det trevligt med lite vinter, men då får det allt bli lite snö och kallt några veckor så att det är lönt liksom.

Idag har jag varit duktig och städat i pysselrummet. Det blev bättre är väl mitt resultat. Jag har för dålig förvaringsmöjlighet för att bli riktigt nöjd. Jag var en sväng till IKEA och shoppade lite förvaring så att ajg skulle frigöra plats för lite nya stämplar. Sedan slank det ner lite värmeljus och sådär oxå. Det är skojigt med IKEA, skulle lätt kunna köpa mig lite nya möbler om jag bara hade pengar. En ny soffa står högt på önskelistan, men kanske inte från IKEA. Jag hade ju en soffa som jag ville få hem, men den planen har gått i kras.

Idag har jag målat och grejat med lite stämpelmotiv. Jag har provat en hel del nya stämplar och det kändes roligt. Har dock inget klart så jag har inget att visa upp just idag. Men det kommer snart.

Gjorde ett kort i slutet på förra veckan som jag kan visa upp däremot, blev knappt nöjd med det. Pinsamt men sant....

image561
Gillar blomstämplen massor och den borde jag använda lite oftare. :)

I fredags var jag, Mari, C och E på Galna Tuppen för att ha typ 'Sista natten med gänget' för Mari som nu är hemma och tar igen sig inför den stora dagen att bli mamma. Vi hade supertrevligt och oj vad vi skrattade. Vi behövde verkligen en sådan kväll, varför gör vi inte det oftare. :) Mer Tuppen åt folket!

Nu ska jag läsa lite bok innan det är dax att åka till det kreativa kunskapscentrat igen.

Dagens plus: Att jag städade i pysselhörnan, men än har jag inte kommit på det ultimata förvaringssystemet för saker och ting.
Dagens minus: Jag bara trodde att jag hade bokat tvättstugan. (Hur smart är man när man sätter sin plupp på 'Parkering' och inte på sista tiden?....)
Dagens fundering: Vem var den söte norrmannen? :)


Kommentarer
Carro

Va faaan? blev det ingen Rockabilly?

2008-02-04 @ 10:26:18
Carro

hahaha, jaja, kanske var tur det... att han visade såpass tidigt åt vilket håll han var lagd, kan bli så pinsamt senare annars antar jag!

ja, visst har jag blivit stor. eller ja, det kanske bara är som det ser ut? och det där med ålder är knepigt, helt plösligt är de små ikapp.

2008-02-04 @ 13:49:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0