Nya stämplar

Ibland när jag köper nya stämplar blir de liggandes ett tag innan jag får något gjort med dem, men den här gången har jag varit hyfsat snabb. Nu när jag tittar på korten jag har gjort så känns det som om jag har fått vårkänslor. Är inte det lite tokigt redan i början av februari.....

image562
Här har jag gjort en bakgrund med hjälp av gröna twinklar. Sedan har jag grön-embossat bg-stämplarna som hör till Two Scoops. Har målat några blommor med akrylfärg och sedan stansat ut bokstäver i Studio.

image563
Stämpeln är från Inca Stamps och målad med adirondacks akrylisar. 3d-lack på älvans vingar.

image564
Stämpeln är från Inca Stamps och målad med adirondacks akrylisar. 3d-lack på älvans vingar.

Jag tror att jag bestämt vem som ska få dessa kort redan, men jag hinner nog ändra mig. :) Är nöjd med mina nya stämplar, det kommer säkert bli flera kort.

Imorgon är det dax för badminton, det ska bli skojigt. Hoppas vi är i bra form och dänger brudarna. Men jag måste ju vara snäll eftersom jag ska låna en pappers-skrynklar-moj av K. På onsdag är det långkväll på jobbet. På torsdag ska D komma hit och fika. På fredag är det återigen dax för badminton och så kommer mina päron hit. Veckorna flyger förbi, snart är det sportlov....

Dagens plus: Rundvandringen på Sundsborg var inte så avskräckande som man först kunde tro.
Dagens minus: Jag trodde jag skulle få träffa någon 'speciell' idag.
Dagens fundering: Har han några känsel-tentakler av något slag eller är det bara skicklighet?


Kommentarer
Elin (Asksvart)

Jätte fina kort... och härligt med vårkänslor när dom än hoppar på en... :D

2008-02-04 @ 22:23:16
URL: http://blueeye.blogg.se/
Anonym

Läckra kort!!!

Lycka till på badmintonen! (Böjer man verkligen ordet så?!)
Kram!

2008-02-05 @ 08:32:30
Christine

Någon Speciell? Någon Speciell!!!

Du har ju lunchat med mig, men jag räknas vl inte.. =)

2008-02-05 @ 21:18:46
URL: http://christineo.blogg.se
Heléne R

Åh, läckert med det grön/gula! Jag är också "inne" på den kombon, men har inte kommit igång än.. nu fick jag en kick av att se ditt kort. Gillar kortet med älvan och 2scoopspappret också, snyggt!

2008-02-07 @ 11:41:51
Tesa

Nice Nice....

2008-02-08 @ 13:47:08
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se
Ingela

Hejhej!

Tack för den superfina ATCen i Kärleks-swappen på Stämpelsnack :-)
Har du använt Dabbers som bakgrund...?

Ha en toppenhelg!

Ingela/Astra

2008-02-08 @ 22:42:18
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
VeronikaP

Jättefina kort!! Jag gillar det gröna kortet jättemycket! Och de andra är inte fy skam de heller!!

2008-02-10 @ 22:11:53
URL: http://veronikap.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0