Bara för att...

Ibland vill jag bara skicka ett kort så där utan anledning. Eller ge bort något av samma ingen anledning :) Idag har jag gjort slag i saken. Gett bort kort med tillhörande liten sak. Tänk vad såna små saker piggar upp :)

Här är kortet jag har gjort

image577
Stämpeln är från Hero Arts och målad med mina marvey-pennor sedan huffa lite på den och så blir trycket bra. Akrylkladdet bakom är guldfärgat med riktigt fint guldskimmer, det syns ju inte här då, men tro på mig :) Texten är qk och det är Katie skinnimini.

Det är väl ungefär vad jag har presterat, jag har hunnit med att gå på bokrea och shoppade loss på 6 böcker tror jag det blev allt som allt. Så nu ska jag bara ta mig tid att läsa, tur att det är lov nu och snart är det ju påsklov oxå. Jag har börjat med en canvas oxå, men har bara kommit halvvägs. Jag vet inte om jag fick en beställning på en sådan. Hade gäster hemma som beundrade den jag har gjort som hänger i hallen och de sa att de oxå ville ha en. Men frågan är om det var på ritkigt, eller något man bara säger för att vara snäll... Ja ja, om itne annat får jag ju en fin till :)

Dagens plus: Världens sötaste pojke med världens sötaste ögon och världens sötaste leende på Rådhusfiket idag. Kan man gå dit imorgon igen och hoppas på att han är där?
Dagens minus: Att bilen inte gick igenom besiktningen.
Dagens fundering: Varför får dumma kärringar i turkos basker ens vara i trafiken när de inte kan något om trafikregler. Om jag bara hade sett var hon parkerade hade jag jävlar i mig skällt ut henne....BIG TIME!


Kommentarer
Lisbet

Vilken härlig .... och vilken snygg header du har i bloggen....SNYGGT

2008-02-28 @ 07:33:57
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Chruss

*Noterar att ingen basker ska inhandlas och def inte has på i Karlstad*
Snyggt kort!

2008-02-28 @ 09:19:50
URL: http://chruss.blogg.se
Tina

Superläcker stämpel på ett fint kort!

2008-02-28 @ 09:54:56
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Marianne

Kan undra vad denna stackars basker-tant gjorde?????
Killen på cafe´t var han vilken gäst som helst eller var han med dig??? Det kvittar förresten. Försök imorgon igen :)

2008-02-28 @ 19:38:22
Eva-Lena

Fint kort. Kanske skulle ta sig i kragen och skicka kort lite oftare.

2008-02-28 @ 22:22:56
URL: http://www.evalena.blogg.se
Ingrid - Inola

Läckert kort du har gjort - lite "japanskt" i stilen. Bokrean har jag inte gått på än ... sparar mina pengar till stämpel- och scrapmässan i mars istället ;-)

2008-02-28 @ 23:08:38
URL: http://inola.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0