Jag kan ju inte låta bli...

Hittade lite frågor att besvara :)

Senaste:
Kompis du träffade:
Maria-Therese
Personen du pratade i telefon med: Susanne
Du fick SMS av: Jonas

Idag:
Är det:
Torsdag
Kläder: Jeans och en grön tunika
Är bättre än igår: känslan

Imorgon:
Är det:
Äntligen fredag
Planer: Jobba - vinna i badminton - dricka rödvin - sova

Favorit:
Nummer:
8
Färg: Grön...tror jag
Årstid: Vilken som, varje har sin charm, men jag gillar ju hösten
Humör för tillfället?: Trött, men lite glad ändå

Frågor och svar:
Det första du gjorde imorse?:
Vägrade inse att det var dags att vakna
Vad åt du sist?: Te och knäckmacka
Vad irriterar du dig på?: Det är en hel del grejer det...
Tror du på långdistansförållanden?: Det har inte funkat för mig
Vem tänker du på just nu?: En vän
Tror du att personen tänker på dig med?: Nej
Vart reste du sist?: Hem från Säffle :)
Vad gjorde du igår kväll?: Rättade uppsatser
Ler du ofta?: Ganska...tror jag
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:
Självklart
Vem förutom du var i din säng senast?: Hemlis
Vilken färg har din tröja?:Grön
Vem pussade du senast?: R

Sorg:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?:
Ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
Gråter du när du skadar dig?: Ibland

Lycka:
Är du en glad person?
Ja
Vad gör dig glad?: Vänner, familj, kreativitet
Önskar du att du var lyckligare?: Ja
Är lycka överskattat?: Absolut inte
Kan musik göra dig glad?: Ja, verkligen

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig?:
Ja
Har du någonsin sagt 'Jag älskar dig'?:
Ja

Hat:
Vem hatar du verkligen?:
Ingen, jag tror inte på hat, det är inte värt den energin
Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej
Är du en mobbare?: Nej

Nuvarande:
Humör?:
Trött men glad (som sagt...)
Frisyr?: Helt vanligt utläppt
Till vem sa du öga mot öga 'jag älskar dig' till senast?: Som om jag menade det eller inte?
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?: Ja
Älskar du båda dina föräldrar?: Självklart
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän?: Nej
Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren?: Nej
Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet?: Nej
Läppar eller ögon?: Både och är ju trevligt
Kramar eller kyssar?: Både och så klart
Kortare eller längre?: Än vad?
Snygg mage eller snygga armar?: mage

Har du någonsin:
Druckit bubblor?:
Dricka bubblor? Kittlar dödsskönt i kistan?
Tappat bort glasögon/linser?: Nopes
Brutit ett ben?: Ett ben i en stortå
Röntgats?: Japp
Krossat någons hjärta?: Det kan jag inte tänka mig
Nobbat någon (som haft känslor för dig)?: Ja
Gråtit när någon dött?: Ja

Kläder:
Hur många par skor använder du regelbundet?:
4st
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg?: Nej
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder?: Har jag svårt att tro :)
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M?: Nja, jag har ju ett jobb jag trivs med redan...
Har du någon gång burit en folkdräkt?: Nope
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång?: Nope
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen?: Nja, lite

Personer:
Vad tycker du egentligen om kungen?:
Har ingen direkt uppfattning
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg?: Ja det är hon verkligen
Vem vill du se som julvärd julen 2008?: Fredrik Lindström
Vem är den bästa läraren du någonsin haft?: Bertil eller möjligen Åke
Vilka är dina förebilder?: Olika personer inom olika områden
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige?: Ja det tror jag
Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon: Nej.

Sådärja, då utmanar jag CHRISTINE :)


Kommentarer
Karin

Kul att läsa! Det är roligt att svara på sådana frågor. Jag har tänkt att jag ska svara på frågor du har haft tidigare i din blogg och svara på i min blogg, om det är okej?

2008-04-18 @ 18:17:15
URL: http://karinsvarldar.blogg.se/?c=1206480324
Annelie

Åh vilka roliga frågor! De stjäl jag med mig om det är ok?!

Det är superkul med de här träffarna lite överallt. Allra bäst är det ju när de är runt hörnet och man slipper åka. I september är det en centralt i Stockholm inbokad och i juni är det Papperskraft i Leksand. Slit och släp ;-)

Du är varmt välkommen på nästa, även om jag tror att du bor en bit uppåt i landet eller??

Trevlig söndag

2008-04-20 @ 10:29:48
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Arikatharina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2009-03-31 @ 12:38:10
URL: http://arikatharina.myblog.es


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0