Theese boots are made for walking

Igår efter att jag hade fikat med Christine så råkade jag bara ramla in på Din Sko lite som hastigast. Inte för att jag skulle ha något, men jag kom hem med ett par stövlar..... 75 spänn är ju som hittat :) Billigt och bra, kanske är det därför de knarrar vid fotleden när man går, speciellt i trappor.

Någon som har ett bra anti-knarr tips?????

image442
(Ja, bilden är lite retuscherad, det var ju så stökigt i bakgrunden :) )

Dagens plus: Åsa överraskade mig och gjorde mig glad.
Dagens minus: Min våg här hemma visar massa kilo upp, trots att jag tränat och skärpt mig överlag.... URK
Dagens fundering: Planen gick om intet, hur gör jag nu?


Kommentarer
Frida

Hm, enda tipset är väl att smörja dem med någon form av fett. Sedan vill jag bara varna för att stövlar från din sko genererar viss skavsårsepidemi. Lika bra att köra med compeed preventivt. Snygga var de iallafall!

2007-09-06 @ 16:35:26
URL: http://fejs.se/blogg
carro

GRYMT SNYGGA, jag blir mycket avis hörruduu.

2007-09-06 @ 21:31:48
URL: http://egobloggen.blogspot.com
Viktoria o Elsa

Människor som har skor som knarrar brukar man säga att de inte betalt dem.. hmm inte så kul men å andra sidan har jag ju inte hittat på det själv.. Bästa knepet är att köpa ett par Peltor hörselkåpor så du slipper höra på det :-) Tror inte det går att göra mycket mer.. Oftast är det sulan som knakar och gnäller..
Kram
Viktoria som e mycket nöjd efter en ytterligare perfekt genomförd träff :-)

2007-09-29 @ 21:35:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0