Livet går i 180!

Galet men sant. Dagarna rusar förbi och jag hinner knappt vakna förrän det är dax att sova.

I helgen som var så var jag nere hos E i Ulricehamn. Vi hade otroligt roligt ihop (som vanligt) och vi var båda överens om att jag borde bo där nere istället så vi kunde träffas lite oftare. Får väl börja kika på jobb och se vad som kan tänkas hända i mitt liv. Allt är lite rörigt och det brukar ju var så på hösten när det är stressigt på jobbet och mörkret kommer tidigare och tidigare på eftermiddagarna.

Det är inte direkt stiltje på pyssel-fronten. Det är bara att jag inte kan visa så mycket här just nu. Det kan ha med att det är bröllop och dop i släkten i helgen som kommer :) Men jag har gjort ett beställningskort som jag kan visa iaf.

image478

Det är till Svante som ska döpas här i dagarna.

Mer kommer i bloggen längre fram.

Dagens plus: Jag har överlevt dagen
Dagens minus: Min jobb-dator är tvärdöd
Dagens fundering: Party-party


Kommentarer
lenislenis

Gillar kortet jättemkt! Stilrent!

2007-10-23 @ 23:57:17
URL: http://lenislenis.blogg.se
Annelie

Inne och kikar efter EFIT.
Jättesnyggt kort! Ser fram emot att få se de andra korten efter helgen.

2007-10-25 @ 09:38:05
URL: http://www.tigerfamiljen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0