Det är enkelt att resa i tiden!

Jag har ju gjort det idag på morgonen och det var busenkelt. Det var bara att sätta i en skiva i cd-spelaren och vips var jag inte alls på väg till Säffle och vips var jag inte alls så vuxen som jag är nu (jaja, vi kan säga gammal då...)

Så om du har en bra skiva från förr hemma röstar jag för att du lyssnar på den. I mitt fall var det EMF's otroligt braiga skiva Schubert Dip som fick mig att komma tillbaka till gymnasiet. Inte för att jag saknar den tiden eller det livet, men det är otroligt vad man minns bra med musik :)

image477


Kommentarer
Linda m. pojkar + Nellie

Hejsan!

Så sant så! Det är hur lätt som helst att färdas bakåt i tiden genom musik. För egen del så skulle jag kastas tillbaka ungefär 14 år genom Mauro Scocco som var min dåvarande bästis stora kärlek...*s*

Ditt brev ligger här för att besvaras, mina intentioner är goda.. :o)

Kram
Linda

2007-10-16 @ 18:54:37
URL: http://bloggen.blogsome.com/
Gunvor

Visst är det så! För mig är det Pugh Rogerfelt som gäller - då är jag tonåring på sommarbete igen ;)

Kram, Gunvor

2007-10-18 @ 22:05:55
URL: http://gunvors.blogg.se
Annelie

JAg lyssnar gärna på 107.5 på kvällarna när jag plockar undan efter dagen. Då kliver jag ett gäng år tillbaks i livet.

Har du lust (och det vet jag att du oftast har) så finns in utmaning till dig inne hos mig. :-)

2007-10-22 @ 09:51:26
URL: http://www.tigerfamiljen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0