7 hemligheter

Elwa har taggat mig i helgen! Jag ska berätta om sju av mina hemligheter....men först:


Reglerna:
¤ Länka till den som har taggat dig!
¤ Berätta 7 personliga sanningar om dig!
¤ Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
¤ Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

Hemligheter? Hmmm...så många som 7? Vi försöker....

1. Jag har en tatuering

2. Jag är känslig för lukter och kräks lätt om det luktar äckligt

3. Jag har svårt att slänga levande växter och slutar vattna dem så de dör så att jag kan slänga dem. (Snacka om att förlänga lidandet... ;) )

4. Jag tycker coca-cola smakar äckligt.

5. Jag är sugen på att smaka banan-kaviar (De lovar ju att det är gott...)

6. Innerst inne är jag blyg

7. Jag är barnsligt förtjust i allt som har med julen att göra

Jag utmanar framför alla Christine. Du vet ju att du vill :) Annars utmanar jag er som vill, hojta gärna till så att jag kan kola in dina hemlisar :)


Kommentarer
Christine

Varför är jag inte förvånad övder denna utmaning! Tar mig an den imorgon.. måste tänka lite. =)

2007-10-15 @ 22:19:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0