Snö men ingen glögg

Ja vilket liv jag lever. Glöggen kommer ju 16:e och det var ju då snön skulle komma oxå. Nåja, jag ska iaf dricka glögg på fredag så jag är inte så förskräckligt orolig.

Imorgon bitti är det sista gången jag duschar i mitt sunkiga badrum. Lite med kluvna känslor. Visst ska det bli skönt att få det riktigt nytt och fint, men jag är ju så nöjd med mitt målande och mina färger. Jag är inte helt nöjd med att vara utan badrum ett bra tag. Men jobbarkompisar och grannar har lovat mig fri dusch så det ska nog gå bra. Jag har inget emot att gå coh duscha hos en snygg granne ;) Det kan ju även tvinga mig till friskis så jag kommer igång med träningen och så får jag prova duscharna där. Kan man raka benen i duschen där eller kommer det att uppfattas som konstigt? :)

Har gjort ett kort och ska nu sätta mig och göra ett beställnignskort. Har idéen färdig, det gäller bara att komma igång.

image509
Ja, ja vet inte, det blev väl sådär......

Dagens plus: Att få prata med M i telefon och alla snälla ord han säger.
Dagens minus: Att det inte blir som man tror, men jag borde lära mig.
Dagens fundering: Vem är Jan 40 år? Är han verkligen så snygg att man bara vill ta av sig kläderna? Christine....HJÄÄÄÄÄLP


Kommentarer
Christine

Hahaha!! Du är fläng!! men, ja, jo.. jag tror det är så illa.

2007-11-13 @ 20:09:54
E

Nej. NEJ. Du kan absolut inte raka benen i offentlig dusch. Jag har duschat när folk ansar både ben och bikinilinje - det känns sådär att stå och stampa i andras kroppshår...
Däremot kan du göra det när du duschar hos din snygga granne : )

2007-11-13 @ 20:43:36
MonicaO

Hej hej, jag är inne och smyger i din blogg.
Måste berömma kortet här.
Sk.....snyggt.

Monica

2007-11-13 @ 21:52:48
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
lenislenis

Kortet är störtsnyggt!! Hur har du gjort bakgrunden?

2007-11-13 @ 22:59:25
URL: http://lenislenis.blogg.se
Sara - SaGam

jag gillar kortet mycket och påminns om att jag har just den tag-stämpeln i min agömmor. oj, vad mycket stämplar man har som inte används....

2007-11-15 @ 18:53:48
URL: http://www.sagam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0