Det blev inte Johansson...

Min bror har berättat att det inte blir Johansson som pojken ska heta utan det blev Oscar istället. Det tycker jag passar bättre :)

image346
Här har vi då min bror och så storebror som heter Gustav och lilla Oscar. Visst ser storebror väldigt stolt och glad ut? :)

Helgen skulle ju vikas åt att göra kort, men jag orkade inte så mycket i värmen..... Men några har det blivit.

image347
Här är ett kort till en tjej som slutar år9. Det skulle vra färgglatt och det skulle vara med en fisk..... Hoppas att det duger.... :)

image348
Ja, turkost gillar jag ju massor så här är ett kort som bara blev turkost.

image349
Ett tackkort med blommapå. Blomma som är färglagd med twinklar, letade fram dem ur gömmorna efter att ha målat mest med akrylisarna senaste tiden.

image350
Ett beställningskort till, här är det någon som fyller 60år, gissa vem ;)

Beställnigskorten är överlämnade och uppskattade och det känns ju otroligt skönt. Nu ska jag sätta mig och jobba, papper ska skrivas och imorgon ska sista klassen få sista provet så det ska göras oxå. Plus att jag har typ 10 kort som ska vara klara på fredag.....hur fasen ska detta sluta?

Dagens plus: Sista måndagen för den här terminen (med elever)
Dagens minus: Bilskrället bråkar mer än nödvändigt med mig
Dagens fundering: Hur ska det bli till hösten med allt som är ouppklarat på jobbet?


Kommentarer
Lena

Snygga kort som alltid :)

2007-06-11 @ 22:57:48
Gunvor

Jättefina kort (som vanligt) Agneta!
Kanske är det läge för lite teambuilding på din arbetsplats? Företagshälsovården kan säkert tipsa om bra coacher, och man kan också leta på annat håll.
Kram, Gunvor

2007-06-12 @ 13:45:40
URL: http://gunvors.blogg.se
Linda & grabbarna

Hej!
Men grattis faster Agneta! :) Vilken ljuvlig bild, nu drar det i bebistarmen. *s*
Jättefina kort, as always - jag hoppas att du hinner med det du vill.
Kram
Linda

2007-06-12 @ 19:46:57
URL: http://bloggen.blogsome.com
VeronikaP

Riktigt läckra kort!!! Tom det som är turkost... ;-)
Gullig familjebild....

2007-06-12 @ 20:46:31
URL: http://veronikap.blogg.se
Annelie

Jättefina kort! Precis som alltid. Jag gillade det turkosa jättemycket. Riktiga bli-glad-av färger.
Fint namn han fick Johansson ;-) Jättefin bild på killarna.

2007-06-13 @ 17:21:44
URL: http://www.tigerfamiljen.se/mammelie
Christine

verktyg!!!! - får snart beställa ett verktygskort bara för att. =)

2007-06-15 @ 07:56:25
URL: http://christineo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0