Vinter - Vår - Höst?

Ja vädret blir man ju inte klok på. Men visst har ni sett att det blir ljusare och ljusare för varje dag?

Nu har jag jobbat en vecka och min förhoppning att det skulle vara bättre den här terminen än förra har ännu inte slagit in. Lite bättre är det, men vad konstigt det är att det ständigt dyker upp nya problem.....

På pysselfronten är det lite stiltje nu. Har lite olika idéer men det blir inte mer än så. Kanske borde jag pyssla istället för att häcka framför datorn.... :)

Jag är på jakt efter en tvätkorg. Det kan ju låta som världens minsta problem. Men har ni någon som helst aning om hur svårt det är? Den ska vara hyfsat stor, den ska vara hyfsat snygg, den ska inte vara gjord i rotting. Det är de enda krav jag har.....men.......*GRRRRRRRRRRR*  Får försöka lägga ner lite mer energi i den här frågan tror jag bestämt.

Dax att sätta sig vid pysselbordet!

Dagens plus: Min nya (hela) Santos kokar gott te och kaffe (inte samtidigt men ändå :)
Dagens minus: Jag vaknade av min väckarklocka


Kommentarer
Theresia

Visst är vädret konstigt men samtidigt tycker jag det är ganska skönt att slippa all slask och snö...
Jag ser allt att du skappat en ny bild på dig, jättefin!

2007-01-13 @ 23:14:54
URL: http://theresias.blogg.se
EmmaP

Jo visst märks det att det blir ljusare varje dag som går. Å det där tvättkorgsbekymret känner jag igen, jag har också som krav att den ska vara lätt att bära utan att slå ben i den och så ska den ha sköna handtag, inte det lättaste att hitta...

2007-01-15 @ 13:10:58
URL: http://emmper-2.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0