Glöm inte att vara GLAD

Min tavla blev äntligen klar och hänger på plats i hallen, bredvid min hallspegel, kan vara bra att bli påmind när man ska ge sig ut i världen... :)

Jag har (sedan sist) stämplat kvinnan med vingar från nkywings och målat med distresser ochs edan lackat hela moivet med 3d-lack och sedan strött beeds på vingarna. Sedan har jag använt mig av rubons och sedan chipboard. VARA-texten är duttad med koppar-akrylfärgen som jag blev lite kär i..... och GLAD-texten är målad med twinklar och sedan stämplade med textstämpel från Non Sequitur Art Stamps.

58601-167

Det var kul att göra en tavla och det kommer bli fler, har redan två projekt på gång i huvudet.....varav ett readn är påbörjat.... Jag återkommer med dessa....

Lovade ju att kärlekscheckarna skulle vara klara denna veckan oxå, det kan bli tufft eftersom jag inte ens har börjat på dem..... Den här veckan har varit helt monsturös med sena kvällar och massa tjafs på jobbet. Ibland funderar jag på att byta jobb, men jag kan ju inget annat så....... De flesta dagarna trivs jag ju jättebra så jag ska verkligen inte klaga.

Fick beställning på två grattiskort oxå. Till någon som samlar frimärken och tycker om mat. Lättare sagt än gjort..... Men såhär blev det ena kortet.

58601-168

Det andra kortet glömde jag scanna när det var klart. Men jag har andra kort att visa upp

58601-169
Ett beställt kort som grattis-kort. Där lekte jag med alkoinks och en cd-skiva. Det var otroligt roligt och det kommer bli fler, har idéer men ingen ork just nu....

58601-170

Här har jag använt mig av stämplar från Paperbag Studios (som kommer med nya intressanta stämplar i februari....typ...SNART).

Dagens plus: Jag fick se Åsas nya egna stämplar idag och det var många fina.
Dagens minus: Min bror som varit i USA 'erkände' att han inte haft tid att kolla på stämplar till mig.


Kommentarer
Gunvor

Å såsnygg tavlan blev! Jag måste nog göra något liknande. Tack för inspirationen!
Kram, Gunvor

2007-02-03 @ 18:29:44
URL: http://gunvors.blogg.se
Lena

Vad bra tavlan blev!!! Den måste du vara nöjd med:) Snygga kort också...

2007-02-03 @ 18:37:05
Pia

Vilka fina skapelser du gjort. Härlig tavlan blev... så fint. Tror dock inte att jag vågar mig på ngt sådan än i alla fall...
kram Pia

2007-02-03 @ 18:37:39
URL: http://engdam.spaces.live.com/
VeronikaP

Tavlan är hur snygg som helst!!!!!!!

Jag tycker att din bror prioriterat lite knasigt... ;-)

2007-02-03 @ 18:49:12
URL: http://veronikap.blogg.se/se
Elisa

Så himlans läckert det blev! Ser fram emot dina nästa idéer! Jag har en canvas liggande sen länge, men kommer ju aldrig ihåg den! Nu ska jag skriva upp den på min lista...
Kvinnan med vingar heter Greta, det är kul att se mor figurera här och var. I senaste Ett Trykk är hon också... Jag ska visa henne din tavla!

2007-02-03 @ 20:11:26
URL: http://www.elwa.se/galleri
Åsa/asamia

Vilka härliga saker du har gjort - vilken skaparlusta!

2007-02-03 @ 21:52:14
URL: http://asamia.blogg.se
Sara - SaGam

Vilken fin tavla med uppmuntrande budskap!

2007-02-03 @ 22:16:46
URL: http://www.sagam.blogg.se
Angela

Tavlan blev verkligen jättefin! Bra idé att ha en sådan tavla i hallen!

2007-02-04 @ 11:30:37
URL: http://anjelalalala.blogg.se/
Gunnel

Underbar tavla!!!

2007-02-04 @ 12:36:04
Hellen

Jag gillar också tavlan - så läcker. Du har verkligen fått till den bra1

2007-02-04 @ 14:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0