Julen är förbi

Det är lite konstigt det där, man förbereder och grejar i flera veckor och så vips är julen slut. Det går så fort på något sätt!

Jag har passat på att bli bortskämd hela julhelgen och det har varit skönt. Det har varit härligt att umgås med släkt och vänner, men det var även väldigt skönt att slå igen bildörren och åka hem hit igen.

Jag har i år fått väldigt många väldigt fina julkort och det tackar jag för. Båda handgjorda och förtryckta plus att jag har fått många julhälsningar via sms oxå. Det är skönt att det finns så många som faktiskt ägnar mig en liten tanke, ska försöka komma ihåg det när jag tycker att hela världen är emot mig. :)

Igår var det då dags att träffa den ena av de mystiska M:n som finns. Det var otroligt trevligt att träffa honom igen, och en kopp te är aldrig fel. Vi ses säkert igen, vi har en del att prata om, men det är inte kärleken som kommit in i mitt liv. Men intressanta söta pojkar ska man ta till vara om man får chansen. Planen är ju att 2008 ska bli året då jag träffar Mannen i mitt liv. Kan det möjligen vara den andra M? :) Man kan väl hoppas!

Jag har idag varit och köpt lite pysselgrejer, ska göra kort i helgen. Jag har några 'måsten' som jag faktsikt ser fram emot plus att jag har några kort som jag bara ska leka fram. Sedan har jag tänkt ta tag i det där med att måla, på riktigt. Inspirationen finns, grejerna finns, det är bara modet som saknas. Kanske kan det bli ett nyårslöfte, om man nu måste lova något.

Så snart har jag lite grejer att visa upp här i bloggen igen. Det har varit lite foto-löst senaste tiden. I och med att jag glömde kameran så blir det heller inga foton från mitt julfirande heller. Men hur interssant är det egentligen?

Dagens plus: Jag är på bra humör
Dagens minus: Jag har inte fått skvallra av mig ännu
Dagens fundering: Är barn elaka av naturen eller är de bara äckligt ärliga?


Kommentarer
Åsa

Trillade hit via andra sidor. Jag håller helt med om att julen rasade förbi, hann knappt förstå att det var jul.

2007-12-29 @ 09:12:44
URL: http://blandannat.net
Eva-Lena (spoketlaban)

God Fortsättning!

2007-12-29 @ 11:21:47
URL: http://www.evalena.blogg.se
Millsberry2007

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-04-28 @ 10:12:47
URL: http://www.millsberry2007.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0