1:a advent

Det är inte klokt, men det är faktiskt 1:a advent redan. Men var är vintern???

Jag har suttit och gjort lite julkort i helgen, men inga som jag kan visa upp ännu, av olika orsaker. Men jag har hunnit göra ett bröllopskort oxå.

image533
för visst var det Anna-Carin med C?

Dags att sova....ska ju jobba imorgon...är det inte slut på eländet snart? ;) Eller är det snart eländet börjar? Jag kommer sakna....eller kanske inte?

Dagens plus: Trevlig dag med Anna
Dagens minus: Att min ärvda adventsljusstake vägrar lysa
Dagens fundering: Varför skriver folk på forumet med Stämpelstafetten att de har röstat i de olika utmaningarna? Till vem skriver de 'Jag har röstat!'? Räcker det inte med att skicka mail med sin röst? Jag förstår bara inte vitsen.....


Kommentarer
VeronikaP

Jättefint och elegant bröllopskort, hoppas att stavningen blev rätt... ;-)

Att så många skriver i trådarna att de har röstat är en påminnelse för dem själva att de har röstat. Så är det för mig och jag vet att det är många som gjort så för att hålla koll på alla olika omröstningar... :-)

2007-12-04 @ 07:28:17
URL: http://veronikap.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0