Christine, jag kan inte motstå dig :)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Fortfarande som i "kyss - samtal fram till nu" = nej
Fortfarande som i "blev ni osams så att ni inte pratar med varann längre" = nej
Ja, den kille jag senast kysste pratar jag fortfarande med

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Japp

4. Vad åt du senast?
Nykokta rödbetor och fetaostcreme

5. Har du fått någon komplimang idag?

Japp, en gammal (yngre än mig, men fd alltså) elev var mycket snäll mot mig.

6. Har du varit med i en rättegång?

Ja, som vittne

7. Är du polare med grannarna?

Vissa av dem mer, vissa mindre, vissa inte alls....

8. Vilka språk pratar din mamma?

svenska och engelska och lite tyska och ännu mindre franska :)

9. Vilka länder har du bott i?

Sverige

10. Senaste piercingen?
i öronvingen (eller vad det heter) för 4-5 år sedan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
när jag åkte hem från jobbet

12. Gay?
som i homosexuell eller som i glad? :) Jag är glad-gay men inte homo-gay.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Inne senaste tiden, men visst har det hänt...

14. Har du äggat någon?

äggat...jag förstår inte frågan.....

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, det verkar ju elakt

16. Suger det här?
skulle jag då göra det?

17. Har du varit på stranden?
Ja det har jag

18. Har du haft en stalker?

nej, inte vad jag vet.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?

Jäpp, han heter Stig.

20. Hur bra är din syn?

Riktigt bra

21. Har du varit på ett party?

nej, jag går bara på PARTTY ;)

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nej, det verkar farligt

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vilken av dem?

24. Har du varit utomlands?

Jodå, det har hänt

25. Har du sett din bästa vän naken?

ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jenny och Christians. Det var så annorlunda och otroligt trevligt.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

ja, eftersom jag jobbar på en skola och om jag skule slåss där så skulle de garanterat bli besvikna på mig.

28. Var är dina syskon just nu?

hemma hos sina familjer tror jag, eller så....

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

att man gömde barn under en säng för att bli av med dem ett tag

31. Vilken tid gick du upp imorse?

05.48

32. Vad ska du göra i helgen?

åka till Stockholm

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg
"Ett mkt bra förslag tycker jag. Det tar vi"

34. När var du riktigt sjuk senast?
det var längesedan....kan inte påminna mig om när

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
minns inte att jag har tagit på någon kändis....eller tog jag Stefan Sundström i hand då när jag var så pinsam? Antagligen..... :)

36. Vad finns i din bakficka?
en papperslapp som har åkt med i tvättmaskinen...så tokigt

37. Har du färglinser?

inga linser alls

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av alarmet

40. Vad ska du göra efter det här?

fortsätta städa?

Ja då var det klart... :) Inga kort gjorda idag, har mest slappat idag. Igår rensade jag och förvällde 2,2 kilo kantareller och idag har det varit ett spännande möte som jag iofs helst hade sluppit....men ibland måste man...för den goda sakens skull.

Idag har jag oxå insett att söta pojkar finns där man minst anar det och det är alltid trevligt. Trevliga söta pojkar är bästa sorten och den här vill jag träffa mer. Kanske kan det bli så..... :)

Dagens plus: Söta pojkar
Dagns minus: Sixten har nu fattat att han kan hoppa ut från balkongen
Dagens fundering: När ska jag orka träna igen, jag har blivit en latmask!


Kommentarer
carro

haha, söta pojkar, pojkar? det är inte sådana som använder eddie meduza t-shirts och åker apa-traktor va?

2007-08-22 @ 21:42:14
URL: http://ebobloggen.blogspot.com
Christine

Pojkar Agneta... det är trevligt!

2007-08-23 @ 11:57:11
Millsberry2007

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-04-28 @ 10:14:05
URL: http://www.millsberry2007.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0