Bumper Card Society

image434

Jag har blivit 'taggad' av Kada och jag tackar så väldigt mycket för utmärkelsen! :) Det gjorde mig stolt och glad.

Vad det går ut på? Jo, jag ska göra ett kort och skicka till någon inom 7 dagar (det går väl sådär bra, men jag är på gång iaf...) och jag ska även 'bumpa' på fem personer till. Det är inte alltid det lättaste. Fem personer i sig är ju inga problem, för jag har betydligt fler som jag skulle vilja utse, men nu när jag surfar runt i bloggarna så är det många som redan är 'bumpade' så vad gör man då? :)

1. Marianne - En underbar människa som sprider glädje och skratt runt sig. (Jag saknar dig :) ) Marianne är otroligt duktig på att scrappa och det blir så fint, att hon nu har börjat med stämpleriet är ingen nackdel.
2. Lena - En vän som jag skrattar och gråter med. Jag kan alltid fråga om tips och råd när jag jör fast i kortmakeriet och det kommer alltid en massa bra idéer. Tack för det!
3. Sandra - En tjej som scrappar underbara sidor och hon får mig att vilja försöka själv, men jag kommer aldrig så långt :)
4. Carina - En tjej som jag upptäckt på nätet. Härliga färgexplosioner som gör mig glad och som får mig att tänka till och vilja skapa. Tack :)
5. Angela - Tilltalas av det som ser enkelt ut men som ändå är så genomtänkt.


Kommentarer
carina

Nämen tack så jätte mycket, va gullig du är!! nu kommer jag vara glad hela dan över dina fina ord=)

2007-08-30 @ 09:41:37
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Christine

och jag då? Kan jag inte ens få ett litet hedersomnämnande som "veckans pysselanalfabet" eller nåt??

2007-08-30 @ 14:42:57
URL: http://christineo.blogg.se
Marianne

Tack för de fina orden. Nu fick jag något att leva upp till. Blev faktiskt jätteglad!!!!!

2007-08-30 @ 15:54:14
Marianne

Det är ja igen.....
vad förväntas av mig nu? Pm:a mig och berätta.

2007-08-30 @ 15:57:21
Coma

Nääääää *generad* så himlans GLAD jag blir Agneta!
Tack tack för dina ord, de värmer verkligen.
Känns som jag måste uppdatera min blogg inom en snar framtid :)

2007-08-30 @ 18:06:22
URL: http://coomaa.blogspot.com
Gautevanja

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2009-11-27 @ 09:36:29
URL: http://gautevanja.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0