Skrutt

Idag är jag bara en liten skrutt. Vågen på VV visade + idag och jag är skitsur för det! Okej, det var +0,1kg och det är inget att fundera mer på. Som en kompis sa 'Det är ju bara en brakskit' :)

Det jag surar för är att jag faktiskt skött mig bra på alla punkter utom att dricka vatten. Så nu är det vatten som gäller och inte tappa sugen. Jag är inte ens i närheten av att ge upp så det är inte det, men det känns tråkigt. Jag räknade så kallt med - idag att jag blev tagen på sängen.

1 maj ska jag mäta kroppen iaf och ska sedan göra det den förste varje månad. Det kan vara bra.

Nu ska jag sura lite till....

Dagens plus: Har fått beställning på fem kort
Dagens minus: Den där jäkla skitvågen
Dagens fundering: Vad ska jag göra nu när jag är ledig i 10 dagar? :)


Kommentarer
Anonym

Ett tips från en som vet:

Mät varje vecka, du kommer förvånas över hur mycket som ändras...

2007-04-27 @ 18:01:12
Sonja T

..."bara en brakskit"... haha, den var bra:) Ska jag oxå skylla på - fast jag måtte vara full som en spärrballong i så fall, hihi:)

Kram Sonja

2007-05-04 @ 09:24:44
URL: http://rastom32.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0