Jag hittade en lista :)

Surfade runt från blogg till blogg och hanmade till sist här. Det fanns en lista....jag kan inte motstå (jag försökte inte ens... här kommer mina svar :)


1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad?
Ja det kan jag faktiskt. Punktering är väl det samma som att byta däck? :) Det kan jag, men jag betalar hellre någon annan att göra det. Torkarblad fixar jag, men det är krångligare på ena sidan än på andra.

2. Hur äter du ett äpple?
Jag äter det rakt av bara, men inte kärnhuset och sådär. Det blir ju en skrutt kvar.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Jag är inte rädd för dem, men jag tycker att de är äckliga. Ju fler desto värre.

4. Big brother eller sportnytt?
Nja, jag GILLADE Big Brother, typ två-tre säsonger... Nu kvittar det mig, men det är kanske nerlagt nu?

5. Rent spontant, om du fick välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Jag skulle vilja ha en sommarstuga.

6. Är du mörkrädd?
Nej, oftast inte. Beror på var jag är, vad jag gjort och vad jag tänker på...

7. Resmål som faschinerar
Jag skulle så otroligt gärna åka till Egypten och se pyramiderna. Så skulle jag vilja åka runt i Sverige och Europa.

8. Ditt senaste telefonsamtal
M ringde precis och han ska komma på fika imorgon.

9. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt.....med CHÅÅÅÅÅKLAAAAAAAAAAA :)

10. Bästa stunden på dagen
När jag kommer hem från jobbet.

11. Tre saker du alltid har med dig?
Mobiltelefon, nycklar, plånbok

12. E-post eller snigelpost?
Snigelpost Det beror på. I vissa fall är ju RIKTIGA brev det bästa, jag är en av de som fortfarande har brevvänner. Men visst mailar jag mycket, smidigt och snabbt men inte personligt.

13. Den senaste komplimangen du fick?
'Du är en av de bästa lärarna på skolan'

14. Senaste gången någon skällde på dig?
Min bror skällde på mig i påskas och jag har inte förlåtit honom ännu (han vet nog inte ens om det....)

15. Om du får välja en artist som kommer och spelar på din födelsedag, vem blir det då?
Lars Winnerbäck eller Lasse Lindh men det vore ju roligare med Depeche Mode förstås....

Sådär, nu kan du väl ta och svara på dessa frågor i din blogg? :)

Dagens plus: Solen har varit varm idag oxå
Dagens minus: Har en massa prov jag borde rättat
Dagens fundering: Varför visar vågen +? Jag har ju skött mig bra! Ska ta tag i matdagbok igen, jag äter nog för lite nu...


Kommentarer
Christine

du vet att jag inte kan motstå listor....

2007-04-18 @ 08:22:14
URL: http://christineo.blogg.se
Annelie

Jag är ju som du och bara MÅSTE svara på alla listor, utmaningar och tester. men den här har jag nyligen gjort - http://tigerfamiljen.se/?p=165 - så jag "slapp".
Kul att läsa dina svar.
Apropå QK så är jag avundsjuk på alla dina olika alfabet och på den fina rosenknoppen du hade på ett kort för ett bra tag sedan. *vill ha*
Må gott!

2007-04-18 @ 13:27:32
URL: http://www.tigerfamiljen.se
VeronikaP

Ha, ha, du är allt bra listgalen... ;-)

2007-04-19 @ 19:09:24
URL: http://veronikap.blogg.se
carro

tjo! är inne och snokar här titt som tätt :) snodde din lista också. hoppas allt är bra! kram!

2007-04-22 @ 00:23:34
URL: http://nogg.se/carolinedanielsson
Mattissara

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2009-05-07 @ 14:34:00
URL: http://mattissara.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0