Jag har gjort färgprover

Har lite dålig koll på mina stämpeldynor och har därför gjort i ordning färgkarta i mitt block. Har bara gjort adirondack-dynorna än så länge. Stämplar på ett papper, klipper ut och klistrar in. Det blir bra, kolla här
58601-259
Det blev ju två sidor, men sånt är livet. Bra att ha lite koll tycker jag, funderar på att piffa till det med glitterlim. Vaför kan jag inte låta flaskorna vara? :)

Idag har jag varit hos Kiwi och hälsat på. Egentligen var det väl Pappa Kiwi och Mamma Kiwi jag skulle träffa i första hand, men att snufsa på Kiwi var inte så tokigt det heller. Trevligt att träffa dem, det borde verkigen bli oftare. Men vi bestämde iaf en träff i stugan i sommar, men det är ju ett par månader kvar.... Kanske får de komma hit oc träffa Sixten, trots allergier :)

Jag bommade utmaningen..... Klockan ringde 05.20 och jag ställde raskt om den till 05.42 och sov en stund till. Kanske imorgon......men mer troligt att jag börjar på påsklovet och sedan möjligen varannan dag, det kan väl vara en bra målsättning?

Dagens plus: Träffa familjen Kiwi
Dagens minus: Alla måsar som grannen tror att hon måste mata utanför vardagsrummet så de är överallt utanför mig.

Dagens fundering: Hur ska jag få mitt hår sådär lockigt och fluffigt som frisören fick det idag?



Kommentarer
SonjaT

Oj vad jag kände med dig när du ställde om klockan, tihi! Men nyttiga promenader kan du säkert gå även lite senare på dagarna:)
Lycka till:)

//SonjaT

2007-04-04 @ 20:01:17
URL: http://rastom32.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0