1:a april

Har du blivit lurad idag? Jag har inte blivit det, tror jag..... Så om någon har lurat mig har den gjort det väldigt bra :)

Idag har jag haft jobbångest mest hela dagen. Vackert väder och så otroligt mycket att göra från jobbet. Hade med mig massor hem, har kollat lite på det vilket betyder att det är massor kvar att göra imorgon.... Blä

Jag har gjort ett DT-kort idag oxå. Det är lika som det lila-gröna en trappa ner, fast andra färger. Har massor med idéer på nya grejer jag ska prova. Var hos Åsa i lördags för att hämta mitt första DT-paket, kom hem med en hel kasse. Det var hundra gånger mer än vad jag hade tänkt mig, så nu är jag så pysselsugen som man kan bli. Det är bara tiden som saknas. Men jag har idag fått klart en adress-swap och det är jag nöjd med, för jag är typ en månad för tidig och det är inte likt mig :)

Jag har klätt ett block oxå som jag ska använda till mina idéer och sådär i mitt nya uppdrag. Den ser ut såhär
image258

Skulle gått till friskis idag, men det blev inget. Jag mår konstigt, inte bra och inte dåligt men känner mig lite slapp och slö i kroppen. Ska därför ta mig ett äpple och sedan krypa ner i sängen. Imorgon tar vi nya tag!

(Christine: Man använder som metallplater med mönster på som man lägger på ett papper och sedan vevar man igenom det genom cuttlebugen för att pressa och så stansas motivet ut. Det finns allt från blommor, former, bokstäver (som jag är mest förtjust i) till hjärtan, människor, djur och sådär. Mer klart nu?)

Dagens plus: Mitt nya DT-uppdrag känns roligt
Dagens minus: Den konstiga må-illa-men-ändå-inte-känslan i kroppen
Dagens fundering: Vad håller jag på med?


Kommentarer
Christine

japp! obotligt nyfiken som jag är måste jag ju veta saker ordentligt! Det är nog en smart grej... snyggt blir ddet iaf!!

2007-04-02 @ 08:19:54
URL: http://christineo.blogg.se
Lena S

Jättefint!!!
/Lena S

2007-04-02 @ 10:02:14
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Lavranslovise

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2009-03-24 @ 14:39:11
URL: http://lavranslovise.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0