Varm i hjärtat

Ja, ibland blir jag det. Det är svårt att förklara hur det känns om du inte har känt det själv. Men varför är jag då det?

Jo, dels för alla snälla kommentarer om cd-boken jag har gjort.

Dels för den fina stjärn-presenten jag fick av Veronika i fredags (ja, jag borde skämmas som inte tackat ordentligt för den). Fick en finfin stämpel av henne då jag fick min tredje stjärna hos VV. Jag fick denna stämpel.

58601-80

Det är en stämpel från forma Hantverk som jag verkligen tycker om. Har inte monterat den och har inget gjort med den, men det ska bli...ska bara.... :) Tack så jättemycket Veronika, du är en ...ja....vad du nu vill vara :)

Men jag är oxå varm i hjärtat för nu har jag äntligenköpt Sundströms nya skiva som släptes i slutet på förra veckan.
58601-76
Lyssnar på skivan nu och den är ju bra, jättebra. Kul att han gjort något av Charlie Engstrand. så är det härligt att få höra lite mer om Sabina. Sugen på att se Herr Sundström på Arena 18 november. Men vem ska jag kunna lura med mig denna gång?

Det verkar ordna sig med jobbet oxå. hur det än blir så kommer jag att vara kvar i Säffle kommun efter jul, frågan är bara vilken skola det blir. Men jag räknar kallt med att det blir bra, vägrar tro något annat. Det är min tur att ha det bra nu!

Så trots regnet ute så är det liksom sol inombords. Nu ska jag sätta ben på min stämpelmöbel och sedan ska jag ta tag i mitt nya projekt, Fars Dags-projektet.


Kommentarer
Anna-Karin

Förstår din lycka!
Det hela är ju underbart.
TRodde först du tagit ett fantastiskt vinterfoto, och gjort om. Men så var det en sådan underbar stämpel!

Grattis till din tredje stjärna. Visste inte att du VV?
Har du hållit på länge?

Måste kolla in din CD-Bok med om den finns här i bloggen!

Kramis

2006-10-24 @ 21:57:28
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
VeronikaP

Varsågod!! Du har ju gjort en bedrift som fått dig 3 stjärnor!! Jag är imponerad!

Men hallå.... den 18:e är det ju Jubelkonsert med CMB... du kan ju inte kolla på Sundström då!! ;-)

2006-10-24 @ 22:07:24
URL: http://veronikap.blogg.se/
Christine

Det var så ja, Han skulle till KSD! Försökte övertyga Magnus, men han trodde mig inte riktigt!

2006-10-25 @ 10:03:20
URL: http://christineo.blogg.se
Coma

Du skulle med LÄTTHET kunnat lura med mig men jag JOBBAR då *suck*. Börjar 21.00 så det passar ju riktigt dåligt...

GRATTIS till din tredje stjärna! Bra jobbat!!!

*Kram*

2006-10-25 @ 12:59:58
URL: http://coma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0