Torsdag är inte alltid dåligt!

Hittade in på tjejsnack och där finns det varje vecka frågor som man ska svara på. Jag ÄLSKAR detta med frågor! Så nu blir det frågestund varje vecka :)

Veckans frågor
(Hur många bultar är det i....... nej just det, så var det ju inte.....)

Böcker
· Gillar du att läsa böcker?
Ja det gör jag, men oftast somnar jag direkt jag lägger mig i sängen....

· Hur många böcker läser du per år?
i snitt skulle jag tro...typ.... 15 stycken

· Vad för sorts böcker läser du helst?
Spännande böcker, kriminalromaner och så.

· Favoritförfattare?
Det är ju väldigt olika, men just nu är jag väldigt svag för Camilla Läckberg. Har nu läst alla hennes böcker och väntar ivrigt på fler!

· Bästa boken du läst?
Regnroman av Karin Duve (Men det brukar skifta det där...)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så.....då var veckans frågor gjorda.

Mitt hemliga projekt är *trumvirvel* klart! Ska fota det och sedan ge bort det och sedan så ska jag lägga det i bloggen :) Håll ut.

Var på VV idag, guldstjärna till mig. Löjligt att man som vuxen blir så glad för en sådan liten grej.

Vad mer har hänt, fick ett frispel på jobbet idag. Ibland blir jag bara SÅÅÅÅÅ provocerad av de små trollen. När man sedan skäller på dem för att de itne är tysta och gör det de ska göra så säger en tjej 'Har du PMS eller?' Då har man ju bara lust att.....ja.... Som om PMS skulle ha med deras beteende att göra. Frustrerande att de itne kan se sin egen del i mitt utbrott. Men jag ska njuta av att fylla i IUP-lapparna för den gruppen.
Positivt på jobbet var annars att jag fick löneförhöjning för att jag fått min examen klar. Ynka 393 kronor var min examen värd. Lite mer kunde jag väl ha fått.... Varför skulle man någonsin vara nöjd?

Imorgon är det fredag....tjohooooooo


Kommentarer
Annelie

Hej!
Nu har jag smugit runt på dina sidor och tittat/läst samt blivit avundsjuk på din förmåga att göra fina saker. Håller själv på och pysslar, men är helt klart en amatör.

Precis som du älskar jag frågor och enkäter så jag är ju självklart också med i Tjejsnack och har snackat lääänge.

Må gott!
~ Annelie ~

2006-10-19 @ 21:03:39
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Eva-Lena (spoketlaban)

Grattis till Guldstjärnan. Jag vet hur det är med dessa stjärnor, man blir som ett barn på nytt :)
Ha en trevlig helg.
Kram Eva-Lena

2006-10-20 @ 22:28:30
URL: http://www.evalena.blogg.se
Linda & grabbarna

Hej hallå!

Vad roligt att du har skaffat en blogg! Den ligger givetvis sparad under favoriter. :o) Jag har förövrigt precis skrivit klart ett brev till dig, du bör ha det inom ... den närmsta tiden. *s* Ja, minnet är kort men bra.

Roligt att titta runt och se bilder från ditt hem. Vi har ju brevväxlat i en herrans massa år nu, men när man tittar in på bloggen så inser man att det faktiskt är en del man inte vet. Som hur det ser ut hemma hos dig! ;o) Sixten är kalassöt, en riktig liten goding och du är GRYM på att pyssla. Har ställt lite frågor om det i brevet.

Ha det fint!
Kram,
Linda

2006-10-22 @ 22:16:44
URL: http://brodernabus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0