MÄSSterligt roligt!

Det har varit stor scrap-och-stämpelmässa i Karlstad i helgen som var. Tänk så kul och tänk så dyrt! På fredagskvällen var det dax att åka till Annas affär efter badminton (som jag vann ;) ). Där träffade jag resten av DT-brudarna och det var jättekul att träffa Helena igen. Det var ju ett tag sedan. Hon skulle bli min room-mate över helgen och det skulle ju bli skojigt.

Vi packade lite grejer som skulle med till mässan och sedan åkte vi till mässlokalen för att packa upp och greja. Det roligaste var nästan att träffa alla andra utställare. Många av dem har jag haft kontakt med via mail eller forum och det var ju kul att få sig en riktig uppfattning om dem, en uppfattning från den riktiga världen. :)

Så åkte jag och Helena hem hit för att packa lite, jag ner och hon upp....typ..... Lördagen och söndagen skulle tillbringas i mässlokalen pysslandes. Så vad ska man ha med sig, det mesta av grejerna kom ju från Annas affär men lite grejer tar man ju med sig (läs mycket grejer) och så använder man bara en fjärdedel typ.

På lördagen drog det igång och det var svårt att få något gjort för man skulle ju kolla på allt och så var man ju tvungen att bränna pengar oxå. Jag köpte papper, stämplar, stämplar, stämplar, alcoinks, pebbles, stämplar, ett clearstamp alfabet (man kan liksom skriva sina egna ord med det....). Ja det var väl vad som inhandlades..... Fick massor av inspiration under mässan genom att titta på vad alla duktiga hade gjort eller gjorde. Så var det JÄTTEKUL att träffa alla er som jag träffade, ingen nämnd ingen glömd.

Jag hade med mig kameran i väskan, båda dagarna, inte ett enda foto tog jag, men det blixtrade lite här och var så det borde finnas kort någonstans i världen att se på...

Fick några kort gjorda, men de är inte scannade ännu, men de ska bli det...så småningom....

På lördagen var vi ute och käkade på Valfrids krog. Det var smaskig mat och eftersom min VV-konsulent var med och hon gjorde tummen upp MEN hånlog samtidigt så vet jag inte om jag valde rätt mat ;) Antagligen var det dumt med chokladtryffel.....men oj vad gott det var :)

Söndagen var lika trevlig den, mässor är ju superkul och det kommer bli fler för mig och det låter ju bra med att det ska bli i Karlstad igen.

Nu borde jag packa upp mina grejer, jag borde göra några kort, jag borde göra klart adresskortet till Helena..... Men jag nöjer mig med att klappa Sixten, sakna Helenas sällskap, och halvligga i soffan och känna mig matt..... vilken helg.....


Kommentarer
Chruss

JÄTTEKUL att få träffa dej och Veronika också Agneta! Satt o spanade så på det där lila kortet med en pusselbit och OH du höll på med men det kom bara till spaningar! Snälla! Kan du inte visa upp det? Och vad anv du till att få 'pusselgluggen'..?
Kram
Chruss

2006-10-31 @ 13:53:14
Gunvor

Synd att jag inte hade möjlighet att åka till Karlstad denna gången. Men jag väntar med spänning på att få se dina kort!

Kram, Gunvor

2006-10-31 @ 16:04:16
URL: http://gunvors.blogg.se
Maria/ Kortmakaren

Kul att få träffa dig! Du har väl inte glömt vad du lovat mig? *asg*

2006-11-12 @ 01:11:05
URL: http://www.kortmakaren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0