Höstrusk och mörker

Har ni märkt att det har blivit höst? Hur gick det till? Hmmm, det verkar som om saker och ting hände utan att jag la märke till dem. Det är snart jul säger folk på mitt jobb....ojdå.....det var nästan snabbare än vanligt.

Så det var alltså dejt i lördags. Träffade J som var en genomtrevlig och jättesöt kille. I mångt och mycket är vi väldigt lika varann men i mångt och mycket står vi på varsin sida av skalan. Vi får se vad det blir..... Det är många mil emellan, men man får ta en dag i taget  :)

Mitt hemliga pyssel-projekt går sakta sakta framåt. Ska sätat mig ikväll, men jag skulle ju plantera blommor i balkonglådan, ut och gå, posta brev. Det är så mycket man ska göra.... Det enda jag inte behöver göra är väl städa, för det har jag redan gjort!

Jag har gått med i EFIT (Ett Foto I Timmen) oxå. morgon är första dagen som det ska fotas för mig. Spännande.... Kan inte göra det på jobbet dock, men före och efter ska väl gå bra.

Så har massor (ja, minst två iaf) av mina kompisar skaffat blogg och det måste ju uppmärksammas. Är det utveckling eller är det inte?

Har inte pysslat något i helgen, har påbörjat men inte slutfört, men nu ska jag göra lite födelsedagskort, 3 födelsedagar den här veckan. Snart har jag något att visa upp :)

Har monterat mina nya stämplar från Cherry Pie och de nya i Magnolias stämpelpaket. Åh vad fina de är, jag är sugen på att göra julkort, men det var ju grattiskort ju.... just det....nu var det... bums... okej då


Kommentarer
VeronikaP

EFIT... ska bli jätteroligt att se din dag!
Sätt igång och producera födelsedagskort.... ;-)

2006-10-16 @ 18:02:13
URL: http://veronikap.blogg.se/
Lena

Spännande med mr J, väntar med spänning på fortsättningen!!!!!

2006-10-16 @ 19:05:14
Anna

EFIT verkar ju hur coolt som helst! Ska verkligen bli kul att se din dag!

2006-10-16 @ 22:34:23
URL: http://lammfot.spaces.live.com
Theresia

EFIT det var något nytt för mig... har de någon siga man kan kika in på??? Det lät ju spännande ivargefall.

2006-10-17 @ 20:37:32
URL: http://theresias.blogg.se
Theresia

Oj nu såg jag länken.... till EFIT!!!

2006-10-17 @ 20:38:12
URL: http://theresias.blogg.se
Morfen

Vad roligt att du kikat in hos mig. :) Vad roligt det låter med EFIT! Har funderat många ggr men jag vågar inte ta steget riktigt. Kanske ska testa imorgon och se hur det går så får jag anmäla mig till nästa omgång isf. Ska bli spännande att få se hur din dag varit.
Må så gott och lycka till med J! Ta nu fram glöggen, pepparkakorna och känn julstämningen - julskyltningen började i september på ikea. ;) Kram!

2006-10-17 @ 21:05:39
URL: http://morfen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0