Tjejsnack vecka 47

Denna vecka handlar tjejsnack om barndomen.

Barndom
· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
Jag var ju söt redan då, eller var det som så att jag hade ett utseende bara en mor kan älska? Jag blandar ihop det där hela tiden. Lägger med en bild....

58601-114


· Vad var din favorit lek/leksak?
Jag hade en rosa (skär) katt som hette Skäris och en grå katt som hette Gråis som var favorier. Det var jobbigt den gången då jag kräktes på dem och de hängde i svansen (Skäris) och öronen (Gråis) ute på klädstrecket... Men de tyckte nog det var roligt att åka tvättmaskin....

· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Det där har ju ändrats en hel del. Men jag hängde mycket med Linda, Catrine och Annika. Camilla så klart.

· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Det är så mycket man minns..... Men jag minns ju att jag och Annika hade en låtsaskompis som hette Kajjo som faktiskt välte ner skivorna i Annikas syrras rum. Det låter som om vi ljuger om det, men vi rörde inte skivorna och de åkte faktiskt ner i golvet..... Så det så!

· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Jag vägde 3 560gram och var 49 cm lång


Kommentarer
VeronikaP

Men vad gullig du var!!!!!

Kul att läsa om dig!

2006-11-21 @ 22:19:52
URL: http://veronikap.blogg.se/
Malin

Men sicken sötnos.....

2006-11-22 @ 09:51:34
Helena

Tusse!!!

2006-11-22 @ 12:07:50
URL: http://helenasscrap.blogspot.com
Rosette

Jag tycker du var söt!

2006-11-29 @ 22:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0