En dag med massa skoj

Så blev det måndag, men ändå en bra måndag. Kan låta konstigt, men semester och vackert väder är ju perfekt!

Hämtade min brorsdotter på stationen idag, hon hade åkt buss själv i fyra timmar och var glad att komma fram. Hon spanade in pysselhörnan och betämde rätt fort vilka stämplar hon skulle använda på korten hon skulle göra att skicka. Här finns stor potential till en duktig pysslare. Kanske kan jag se julklappaen redan färdig :)

Sedan åkte vi iväg för att spela minigolf. Vad är det för en skitsport egentligen? Jag hade ju inte en chans att vinna, den enda jag vann över var då min 9-åriga brorsdotter, och det känns ju inte som en stor seger direkt. Antingen ska jag börja spela i smyg eller aldrig mer spela.

På onsdag ska det bli den stora pysseldagen för mig och Andrea, ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning.


Kommentarer
Coma

Hahahaha! det är ju svinroligt med minigolf! Nackdelen är bara att man kan bli så jäkla förbannad!

Hoppas ni får kul på er pysseldag!
*Kram*

2006-07-17 @ 22:23:48
URL: http://coma.blogg.se
VeronikaP

Tack för trevligt sällskap idag. Visst har du en riktig pysslare boende hos dig just nu!! Ha det så trevligt på onsdag!!

2006-07-17 @ 23:10:21
URL: http://veronikap.blogg.se/
Gunvor

Klart att tjejen ska ha ett stämpelpaket i julklapp! Hoppas ni får en hääärlig pysseldag på onsdag.

Kram, Gunvor

2006-07-18 @ 10:17:20
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/
hahahaha

Hej där

2006-09-16 @ 00:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0