Dagens ord - PROJEKT

Jag har projekt jag startat upp som inte blivit klara, dax att avsluta! Jag har projekt som jag ska starta upp, dax att börja!

Vad är det då som ska göras?

1. Städa fram pysselhörnan (idag igen, hur går det till???)
2. Hämta de framkallade korten på posten
3. Diska
4. Måla om fondväggen i sovrummet
5. Städa
6. Göra en LO om mig själv (min första 12x12 LO ska det bli....uj uj uj)
7. Göra grattiskort
8. Göra ett kort till kompisar som flyttar ihop
9. Köpa färg och grejer till sovrummet. (kan man måla turkost?)

Som ni säkert förstår är det inte skrivit i prioriteringsordning...... 3 och 5 hamnar knappt på topp 100 ;)

Jag återkommer under dagen och berättar vad som hänt, ska börja med att gå bort från datorn!

Uppdatering av listan
1. Städa fram pysselhörnan (idag igen, hur går det till???)
2. Hämta de framkallade korten på posten
3. Diska
4. Måla om fondväggen i sovrummet
5. Städa
6. Göra en LO om mig själv (min första 12x12 LO ska det bli....uj uj uj)
7. Göra grattiskort
8. Göra ett kort till kompisar som flyttar ihop
9. Köpa färg och grejer till sovrummet. (kan man måla turkost?)


Kommentarer
Mattias

[citat] 9. Köpa färg och grejer till sovrummet. (kan man måla turkost?) [/citat]

Turkost? Turk-ost? Turkisk peppar och Turkisk Youghurt känner man ju till men Turkisk ost verkligen? Och varför ska du måla den??

2006-07-31 @ 10:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0