Tjejsnack vecka 51

Här kommer veckans frågor från Tjejsnack och de handlar om JUL


· Vem firar du jul med?
Firar med min släkt hemma hos mamma och pappa.

· Vad önskar du dig i julklapp?
Väldigt mycket stämpel-grejer har jag upptäckt, så mamma tvingade mig att skriva annat oxå. Jag blir glad för det mesta. Skulle väldigt gärna ha en väggalmanacka med bilder på mina brorsbarn :)

· Tror du på tomten?
Nej inte direkt.

· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
Julmysig frukost med massor av tända ljus i hela köket. Sedan är det väl mest äta, sedan Kalle Anka och julklappar och sedan äta igen. När det finns tid så är det fika och godis....... Hmmm..... i år ska det bli promenad oxå är tanken :)

· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
Brukar vilja baka lussekatter och pepparkakor, men i år har det blivit varken eller.. jag tror fortfarande att det är oktober så att det inte är någon paink än.....


Kommentarer
Pia

God jul Agneta.
Hoppas ni får en trevlig helg med massor av god mat och trevligt sällskap.
Kram Pia

2006-12-24 @ 08:43:10
URL: http://engdam.spaces.live.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0