Tjejsnack vecka 50

Musik

Lyssnar du ofta på musik?

Ja det blir en hel del. Radion är på i bilen till/från jobbet och hemma lyssnar jag gärna på musik.

Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Jag gillar mycket svenskt, tycker om Sundström, Winnerbäck, Kent och i den stilen. Men så gillar jag ju Depeche Mode, Simple Minds (ja, det var längesedan de gjorde något bra, men tänk vad bra det var som var bra....). Jag gillar egentligen väldigt mycket olika musik, men jag har väldigt svårt för jazz och dansband...

Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Jag har spelat tvärflöjt, men det är ju inget partyinstrument direkt.... Sjunger gör jag inte så ofta, inte så andra hör iaf

Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.)
Träffat.....ehhhh...... Jag pratade en gång med Sundström, men det är väl inget jag skryter med. Har genom ett helgjobb träffat Arvingarna, men det skryter jag inte med heller. Att träffa artister känns inte viktigt för mig, de är ju vanliga människor de oxå...

Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Varför itne vara Dave Gahan, för då skulle jag ju vara skitsnygg och skitsexig  och ha massor av fans och en publik som kan sjunga med i alla mina sånger.... Så skulle jag ju bli kär i mig själv, ja alltså, i Agneta....ja.....ni förstår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0