Mycket vatten har flutit under broarna...

...sedan sist jag skrev.

Ska vi ta det i kronologisk ordning?

Jag har fyllt år! Tack till alla som uppmärksammade denna dag, allt från kramar till kort och presenter gjorde min dag väldigt bra och allt var bara toppen liksom.

Jag var på viktväktarna och fick min efterlängtade femte stjärna. (Du christine, jag har inte fått stjärna varje gång, jag bara skriver om det de gångerna, du har genomskådat mig ;) )

Jag har varit och träffat Gary från QuicKutz. Det var otroligt roligt och lärorikt. Tyvärr fick jag aldrig chansen att göra det lilla projekt som de gjorde, men jag ska stjäla idéen och göra det här hemma :)

Jag fick stryk av Anna i badminton. Vart är världen på väg? ;)

Det var fest hemma hos mig. Alltid roligt att umgås med sina vänner. Det var jättekul och trevligt allting. Tack alla som dök upp. :)

Så fick Anna storspö i badminton, ordningen är återupprättad.

Jag har gjort fler julkort. Har inte scannat alla och har lämnat en del till försäljning redan. Men jag har lekt och grejat och gjort egna bakgrunder och sådär. Åh vad roligt det är! Fick använda min nya Handgjort stämpel som min kollega Camilla textat till mig.
58601-121
Framsidan på mitt svarta julkort med silverglittrigt EP. Textstämpeln från Magnolia passar perfekt i min cirkelstans...perfekt :)

58601-122
Baksidan är minst lika fin! Tack Camilla för den fina stämplen. Jag ska försöka locka in henne i mitt nya stämpelprojekt....

58601-123

Så gjorde jag egen bakgrund... Här är en spillbit men ändå. Fyllde bären till järneken med rödglittrigt EP och det blev så snyggt..... Ja.....det ska bli fler :)

Ska sätta mig och göra julkort imorgon tillsammans med Karro. Det ska bli jättekul!

På torsdag är det VV igen, känns inget bra.... inte efter festandet i helgen och lite allt möjligt som poppat ner i magen....men man kan ju hoppas ändå..... :)

Fredag blir det ingen badminton, Anna ska på personalfest och jag har inte hittat någon ersättare. Vill du spela? BRA! Hör av dig :)

Helgen.... inga planer. Trodde jag skulle få åka till Stockholm och vara med i TV men jag blev bortvald. Känns inget vidare, men men.... efter regn kommer sol! Bara att ta nya tag och hitta nya infallsvinklar.

Dax att göra någon nytta här hemma.


Kommentarer
Christine

det skulle du inte ha erkänt... för då hade jag inte fattat det..

förresten, är du hemma över jul är det kalajs här på juldagen (Magnus kanske redan har bjudit dig)Vore superkul om du ville komma!

2006-12-06 @ 09:35:59
URL: http://christineo.blogg.se
Annelie

Grattis i efterskott!
Och grattis till stjärna nummer 5!

Klart att du kan göra likadant med +/- som jag gör. Kul att inspirera någon som inspirerar mig så mycket :-)

Må gott!

2006-12-06 @ 16:39:06
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Christine

självklart!!! Bara att titta in vettu.

2006-12-06 @ 18:24:43
URL: http://christineo.blogg.se
ÅsaF

Åh så snyggt det svarta julkortet är!! Läckert med en egen stämpel också! :-)

2006-12-07 @ 13:40:00
URL: http://asaf.blogg.se
Lena

Åh, vad snyggt det svarta kortet är är!!!!!!

2006-12-07 @ 17:37:34
Annelie

Stort TACK för ditt grattis!!

Trevlig helg!

2006-12-08 @ 10:16:34
URL: http://www.tigerfamiljen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0