Mars

Har jag blivit galen? Näe då, inte värre än vanligt. Ville bara visa upp mitt bidrag till Almanack-swappen på Stämpelsnack.
58601-137

Jag gjorde månadsbladet för mars. Jag har använt mig av en blomstämpel från reprint som ajg stämplat med watermarkdyns och sedan målat över med torrchalks i olika färger. Allt sitter på lila bazzill och 'mars' är stansat från qk med alfabetet Tangerine.

Så fick jag 11 superfina blad för de andra månaderna så nu har jag ett komplett 2007 och snart är det ju dax att packa ner 2006...

Dagens plus: Alla betygen är satta och nu kanske jag kan stressa ner lite.
Dagens minus: Vågen! Den visade -0,7kg och vips fick jag en stjärna till! (Smart sätt av mig att få med två positiva grejer när det inte varit så mycket negativt, inte som går att skriva om här iaf...)


Kommentarer
Gunvor

Å så fint Agneta! Jag är fortfarande himla ledsen över att den swappen låg så eländigt för mig att jag inte hade en chans att vara med i år.

Kram, Gunvor

2006-12-15 @ 09:22:11
URL: http://gunvors.blogg.se
Theresia

Kanonfin mars sida...underbart stämplad blomm-bakgrund.

Grattis till sjärnan!!!

2006-12-15 @ 21:24:46
URL: http://theresias.blogg.set
Anna

Vilket snyggt almanacksblad du har gjort!!

Jag var "sjuk" i tre dagar. Jag hade tappat rösten i övrigt var jag förkyld.

Tack för berömmet för mina kort.

Kramen Anna

2006-12-17 @ 10:28:10
URL: http://annastenman.blogg.se
Christer (brunnsvatten)

Hej!

Jag ville bara säga att det var fina bilder och tänkvärda meningar. Kram Christer

2007-02-03 @ 14:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0