Ännu en fråge-utmaning

Så fort jag ser en fråge-utmaning så måste jag anta den. Jo, jag MÅSTE. Så nu måste du oxå....väl?! :)

Vilken svordom använder du mest?
Jävla

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.46

Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Nej varför skulle jag vilja använda flip-flop's överhuvudtaget???

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja

Vilken var den senaste filmen du såg?
Djävulen bär Prada (rekommenderas inte alls!!)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket jag skulle vinna, men jag skulle nog köpa mig tapeter och grejer till mitt vardagsrum som är lite sunkigt.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Antagligen, men oftast jag själv.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Stefan Sundström 'Fabler från Bällingebro'

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

När var senast någon stötte på dig?
Någon helg sedan.... :)

Vad åt du till middag?
Grönsakssoppa

Använder du huvtröjor?
Nej

Kan du vissla?
Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Virvelvinden är ju kul och berg-och-dal-banor

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Antagligen, men jag är inte så viktig att jag tror att folk inte gör annat än pratar om mig.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
054

Tittade du på tecknat när du var liten?
Tom och Jerry och på julafton så klart.

Är du blyg inför det motsatta könet?
På sätt och vis.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla repliker? Ingen......

Äger du några bandT-shirts?
Ja, men jag talar inte om vilka :)

När flög du senast?
det var väl två år sedan tror jag..... Flyga känns ju helt onaturligt

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Ja, engelska funkar, tyska och franska kan jag göra enstaka uttalanden på.

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid, men ofta.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har redan både och, det räcker för mig.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll.

Kan du kasta macka?
Ja

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

Vad har du med dig in på bion?
Inget speciellt

Vem var din favoritlärare?
Bertil Malm

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Det är oviktigt för mig.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
tyska, det var ju där jag satt bredvid den söta pojken :)

Gillar du att flyga flygplan?
Nopes, inte det minsta.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Då hade jag väl knappats blivit attraherad?

När sov du senast på golvet?
Det var nog ett tag sedan.... hmm..... minns inte ens.... knaske har det ett samband.... :)

Vilken är din favoritdrink?
strawberry daiquiri

Gillar du din boendesituation?
Jodå, det är bara bra.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 är absolut minimum.

Äter du frukost dagligen?
Japp, nu för tiden

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland och ibland inte....

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja....

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
33

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte överdrivet.

Tror du på liv på andra planeter?
Självklart, rymden är stor, varför skulle bara vi finnas?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Spelar ingen roll, det passar liksom inte här....

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Har jag inte funderat på

Vad var det senaste du åt?
Grönsakssoppa

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Oavgjort

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning.... Det akn väl itne ha något med att ABBA vann melodifestivalen -74? Ska fråga dem nästa gång jag träffar dem.

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Till och med en idiot skulle ju klara detta....

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja

Sover du på sida, mage eller rygg?
Snurrar runt

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning. Lättare för andra att svara på.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
skulle tacka ja ändå, de tär alltid kul att träffa folk.

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Lotta Bromé och Babben Larsson.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Star wars?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Japp

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen

Tycker du att du är attraktiv?
I jämförelse med vad? :)

Vad är du allergisk mot?
Inget

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Funkar det för båda så funkar det ju

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej varför skulle jag få det?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte

*puh* Äntligen färdig.


Kommentarer
VeronikaP

Det var ingen dålig utmaning...... Kanske antar jag den.... men inte just nu... ;-)

2006-12-17 @ 18:49:09
URL: http://veronikap.blogg.se/
Annelie

Åååhh.... vad jobbigt! Men jag är ju också en som bara måste. Och måste man så måste man... *börjar fundera på svar*

Hoppas du har en trevlig vecka före doppareda´n.

2006-12-18 @ 11:18:17
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Karin B

Oj oj oj... Jag väntar nog ett tag med denna...

2006-12-18 @ 16:23:27
URL: http://blogg.brandin.info
Pia

nu har jag antagit din utmaning, men shit vad lång den var!! :-o

2006-12-19 @ 21:57:01
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Rikardmelissa

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2008-12-12 @ 10:10:21
URL: http://rikardmelissa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0