Nytt golv i hallen = inget pyssel

Helgen har ägnats åt att lägga golv i hallen. Ja, i sanningens namn, det var inte jag som jobbade utan min snälle granne. Det är nämligen så att jag har begåvats med en supersnäll granne som oxå är händig, det är ju perfekt.... :)

Vit plastmatta i en hall i 30 år är ingen höjdare kan jag ju säga, den kanske bara har legat i 20, men den var inte så vit längre om man säger så. Jag köpte (men hyresvärden betalade...) ett mörkt trägolv i klick-modell.
 
Hela lördagen ägnades åt golvet. Jag målade lister...lila. Det kan låta galet, men det är ju lila i hallen och det var lila lister innan så det blev perfekt. Eller hur?

58601-14

Hur har det då gått med allt pysslande? Det ligger på is, även om jag inte vill...men tiden räcker ju inte till. Gjorde klart en receptswap till Scraproom igår, men den kan jag ju inte visa här, den ska ju skickas först. Jag har beställt stämplar från Cherry Pie Art Stamps och väntar på dem. Har lite idéer om dem, men jag kan inte säga något mer konkret....det är oklart för mig själv samtidigt som det är ungefär som en hemlis. Urdålig kombination!

Alla ni som har frågat om min rubrik på LOn om mig själv. Jag ska skriva en artikel om det och lägga ut på Annas Scrapbooking den här veckan. Så kika in där så får ni veta.

Jag har även ägnat helgen att kika i andras bloggar, titta i gallerier på olika ställen och oj vad mycket fint jag ser och oj vad dyrt det blir för mig när jag MÅSTE köpa allt.....


Kommentarer
Gunvor

Va fint det nya golvet blev! Nu kommer du nog snart igång med pysslandet, och jag ser med spänning fram emot vad du ska göra med Cherry Pie-stämplarna (jag älskar också Martinas motiv!).

Kram, Gunvor

2006-08-14 @ 13:10:53
URL: http://gunvors.blogg.se
VeronikaP

Varför tittade jag på länken till Cherryh Pie... Jag har lyckats undvika den fram till nu..... Varför har jag ingen miljon till övers?

2006-08-14 @ 20:27:18
URL: http://veronikap.blogg.se/
Helena

Fresh, fresh, exciting! Blev jättesnyggt ju! Nu är det bara krackeleringstaket kvar, men det är ju o andra sidan snyggt, så det kanske får vara kvar? Ja, som jag sagt tidigare så är jag ju ingen kortmakare/stämplare, men de där stämplarna... my, my, my!!

2006-08-15 @ 08:49:55
URL: http://helenasscrap.blogspot.com
Coma

Schnyggt Agneta!!!!
Attans vilken fin lägenhet du måste ha!

*Kram*

2006-08-17 @ 08:28:15
URL: http://coma.blogg.se
Eva-Lena (spoketlaban)

Snyggt det blev i hallen. Coolt med lila lister.
Kram

2006-08-20 @ 00:05:13
URL: http://www.evalena.blogg.se
Rosette

Kul med lila lister, du är rolig du, men jag tycker det är dags att visa bilder på Sixten nu...

2006-08-20 @ 21:11:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0