Morrisey har oxå varit på turné :)

58601-12

Var och såg honom på Nöjesfabriken i Karlstad och det var verkligen jättebra, tyvärr var det jättevarmt. Man kände hur svetten liksom rann uppför ryggen... Men vad fasen gör det? Han är väldigt bra, borde lyssna mer på honom...

Mitt eget turnérande i södra Sverige har avlöpt väl. Träffade släkt och vänner i massor och iblans känner jag att jag borde flytta neråt till, för det är ju där alla bor. Men samtidigt är ju Karlstad Hemma nu för tiden. Ja, får väl se vad det blir med jobb och så efter jul. Men varför fundera på detta nu? Det räcker väl att planera en vecka :)

När jag var på Magnolia så shoppade jag ju så klart loss. För hundra år sedan (eller åtminstone ett och möjligen ett halvt) så var jag i deras butik i Svenljunga och hittade ett så fint papper som jag blev alldeles kär i. använde det i en swap och fick bara en liten snutt kvar. Så nu hade de två paper kvar och de roffade jag till mig direkt. Tja, det verkade inte vara någon annan som skulle ha det, men ändå. Vilket papepr det är? Provo craft flower frenzy - Ring A Ding Brown. Jaså, vet du inte vilket det är? Då lägger jag väl med en bild då!
58601-11
Visst är det fint? Jag vet inte vad jag ska ha det till, men på något sätt känns det bra att bara ha det här hemma. Du känner säkert igen den känslan. (Åtminstone om du är en pysslare..)

Så fick jag med mig ett par stämplar hem, både såna jag tänkt att köpa men även såna jag inte alls tänkt köpa. Jag har ett litet större stämpel-projekt på gång som jag itne riktigt vet hur jag ska ro i land. Jag kan itne säga så myckt mer än, för än så länge är det bara en massa virrvarr i huvudet och jag vet inte hur jag ska strukturera upp det. Det får väl ligga därinne och växa till sig lite.

Har inte fått något gjort på pysselfronten annars. Har inte ens städat i pysselhörnan, skyller på värmen hela tiden, hur länge kan man göra det? Kanske kan det bli ett ryck i eftermiddag. Som det är nu är det inte ett dugg ku att sätta sig att göra något. Måste fixa till det, jag har ju en swapp att göra klart oxå.

Nu är det bara en vecka kvar på semestern...det käns lite ångestfyllt. Har jag verkligen gjort allt det där jag skulle göra? Neeeej........


Kommentarer
Gunvor

Välkommen hem Agneta!Jag är jättenyfiken på ditt stämpelprojekt. Kan du inte berätta liiiiite?

Kram, Gunvor

2006-08-08 @ 20:11:03
URL: http://gunvors.blogg.se
VeronikaP

Du, passa dig - du får inte försvinna från Värmland!! ;-)

2006-08-09 @ 11:08:16
URL: http://veronikap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0